Creveti in sos de smantana

2 portii – 20 minute
Creveti

250g creveti decorticati prefierti; 50g unt; 1 lingura amidon; 200ml lapte; 200g smantana; 1 lamaie; 2 galbenusuri; 1 catel de usturoi; 1 leg. marar; ± sare, piper

Topiti intr-o tigaie untul si prajiti in acesta crevetii, la foc mic, circa 2-3 minute. Adaugati amidonul si dupa 1 minut puneti laptele, turnandu-l cate putin si amestecand incontinuu. Adaugati catelul de usturoi, intreg si zeama de la jumatate de lamaie. Potriviti de sare si piper, acoperiti cu un capac si lasati sa fiarba la foc mic 5 minute. La final, luati tigaia de pe foc, adaugati smantana amestecata cu galbenusurile si mararul tocat marunt. Omogenizati bine si serviti preparatul cald, ornat cu feliute de lamaie si marar. (Daniel Petre)

Etichete: , ,

2 Răspunsuri to “Creveti in sos de smantana”

  1. GIizăs Tache Says:

    amidon. cuvîntul ăsta mă întristează. cînd eram mic am fost poreclit o vreme piramidon. uitasem de poreclă, dar cuvîntul amidon tot mă întristează.

  2. bucataria pentru toti Says:

    Pe vremea cand se purtau gecile cu maneci detasabile, eu am fost poreclit Pyramid.

Comentariile sunt închise.


