Uleiuri de masline. Or mai fi virgine?

V-ati intrebat vreodata de ce majoritatea uleiurilor de masline din comert – mai ales cele virgine – zgarie si ustura pe gat? Sau nu stiati ca nu trebuie sa zgarie si usture?! (Am vazut pe o eticheta scris cu tupeu ca are un gust „usor picant”) Ei bine, sa va spun… Uleiul de masline care zgarie/ustura are aciditate peste 1%. Adica este de slaba calitate. Uleiurile superioare au de la 0,8% in jos. Stati linistiti, ca nu o sa gasiti aciditatea trecuta pe nici o eticheta de la supermarket. Eu, cel putin, nu am vazut. Afara cred ca e obligatoriu. Dar la Romania merge! Ca nu stie taranii!
Olivier & Co vinde ulei care nu te zgarie pe gat. Preturile, cand am fost eu, erau ca in Franta. Le-am verificat. In general, la produsele alimentare, preturile la noi sunt mult mai mari ca la ei.
OliviersCo

Etichete: ,

2 Răspunsuri to “Uleiuri de masline. Or mai fi virgine?”

  1. gena Says:

    imi place ce scrii , uite am gasit un blog frumos scris de o copila
    http:/17and backing.com

  2. GIizăs Tache Says:

    salivez

Comentariile sunt închise.


