Ciorba de pipote

10 portii – 70 minute
ciorba_pipote
1kg pipote de pui; 100ml ulei; 2 cepe; 2 morcovi; 1 radacina patrunjel; 1 telina mica; 2 ardei grasi; 4 cartofi; 500g rosii bine coapte; 1 lamaie; 1 leg. patrunjel; ± sare, piper
Curatati si spalati pipotele, apoi opariti-le si scurgeti-le bine de apa. Puneti-le la fiert in 4 l apa si o lingurita sare. Caliti in ulei morcovii, ceapa, telina, radacina de patrunjel si ardeiul gras, toate acestea taiate in cubulete. Puneti legumele calite in oala cu pipote, adaugati si cartofii curatati si taiati in bucati si rosiile oparite, curatate de pielita si taiate in cubulete. Potriviti de sare si piper si lasati sa fiarba 30 de minute. Acriti ciorba, dupa gust, cu zeama de lamaie si adaugati patrunjelul tocat marunt. (Daniel Petre)

Etichete: , ,

Un răspuns to “Ciorba de pipote”

  1. Florin Says:

    Ce pofta mi-ai facut.. Iubesc sa gatesc ( chiar daca sunt barbat ) , sa mananc ( chiar daca nu pun pe mine deloc.. am un metabolism ”smecher” de tot ). Bine, imi place sa gatesc pt nevasta. Imi plac supele si ciorbele.. Imi place mancarea chinezeasca si am zis ca o sa ma bag si in cea tailandeza. Pe bune.. au niste ”rahaturi” foarte interesante.

Comentariile sunt închise.


