Coperta nr. 10 (90) Octombrie – 2009

cop_oct

Din sumar:
Tema Lunii – Retete cu legume de toamna; Interviu cu Dr. Catrinel Macovei; Dulciuri; Bucatarie fara foc; Diete de toamna cu fructe si legume; Lectia de bucatarie; Scoala dulciurilor; La masa istoriei; Retete pentru copii; Retete din alt veac; Profilaxia obezitatii; 7 meniuri pentru 7 zile

Etichete: , ,

10 Răspunsuri to “Coperta nr. 10 (90) Octombrie – 2009”

  1. maria Says:

    nu gasesc nicaieri coriandrul in reteta numita ‘salata de naut cu chimen si coriandru’ (pg.79)

    • bucataria pentru toti Says:

      Multumim pentru observatie si ne cerem scuze pentru omisiune.
      Este vorba de o lingurita rasa de pudra de seminte de coriandru care se adauga in castronul cu usturoiul, uleiul de masline, zeama de lamaie si celelalte.

  2. Urmuz Says:

    Pe de alta parte, cred ca omisiunea intenţionată poate fi o metodă revoluţionară pentru implicarea emoţională cititorilor: reţetă de ciolan cu fasole? Simplu: nu se vorbeşte deloc de cum se pregăteşte, ci doar trăirile personale: „cuţit, să îl ascut…apă rece, pînă mîine dimineaţă…bob mare, cum miroase, piper am?” – şi acesta să fie concurs de ghicirea reţetei corecte. Premiu? Excursie în Zanzibar?

  3. bucataria pentru toti Says:

    @Urmuz. Sunteti putin defazat la capitolul publishing. „Ideea” dumneavoastra o aplica deja doua reviste culinare romanesti (una incearca sa ne imite si la prezentarea grafica). Iau poze cu mancare de pe Shooter Stock (250€/an abonamentul) si incropesc retete dupa poze. Sau, invers, incropesc niste retete si cauta poze care sa se potriveasca cu retetele. Astfel, implicarea cititorului in actul de creatie este totala, hazardul este ingredientul de baza, iar rezultatul este surpriza absoluta!

  4. Urmuz Says:

    BpT,

    Discursul meu de mai sus nu s’a vrut a fi unul acuzator, ci doar ludic, ştiind prea bine că cititorii voştri sînt bucătari mult mai talentaţi decît ai lor.

  5. bucataria pentru toti Says:

    @Urmuz. Ludic l-am preluat si eu de la matale. Acuzator l-am dat mai departe. Catre „Bucataria de ieri”. Sau alaltaieri…

  6. roxana gelei Says:

    Ieri am cumparat-o si eu. Are niste retete de dulciuri extraordinare, pe care abia astept sa le incerc! Cat priveste dovleacul, ramane unul din preferatii mei, sub orice forma. Din pacate, pe aici, n-a aparut inca la piata, dar il astept cu nerabdare.
    Felicitari, succes mult in continuare si multumesc pentru revista! Deja achizitionarea ei a devenit o traditie. :))

  7. bucataria pentru toti Says:

    @ roxana gelei
    Multumim pentru aprecieri!

  8. Urmuz Says:

    Roxana,

    cum nu a apărut dovleacul?!? Sper că nu scrii din Hawaii – habar n’am cînd se coace dovleacul în Hawaii.

  9. Andreea Lazarescu Says:

    Ziua buna! As vrea sa pun un link pe blog-ul meu catre retetele raw vegan (bucataria fara foc) pe care le publicati. Ce parere aveti?
    Multumesc frumos,
    Andreea Lazarescu

Comentariile sunt închise.


