Bodensee – lacul crapilor fara de saramura si al ratelor fara de varza

Vin cu dovezi in sprijinul discutiilor dintre Monica, Urmuz si Razvan pe tema excedentului de proteine din apa, de pe luciul apei si din preajma lacului Bodensee, lac ale carui maluri sunt impartite intre Germania, Elvetia si Austria. Monica locuieste in Lindau, Gemania, initial un superb oras-cetate medievala aflat pe o insula. In portul de agrement al Konstaz-ei, la apa mica, am vazut turme de crapi – toti peste 10 kile – pe care nu-i deranja nimeni si nimic! Asta pentru ca nu au dat pe acolo colegii de la ‘Aventuri la pescuit’. Despre rate nu mai are rost sa vorbim… Sunt peste tot! Daca nu esti atent, te poti trezi cu ele in oala cu varza…
Konstanz copy

In vreme ce noi tineam piept navalirilor din Asia, popoarele germanice, de plictiseala, isi pictau casele si la exterior. (Monica, tu ar trebui sa ii spui lucrurile astea sotului tau! Ca nemtii isi inchipuie ca au ei vreun merit!) Din cate imi amintesc aceasta este Capitania portului Lindau. Sau Primaria?
Lindau_Insle

In usa Zeppelin-Hall-ului, din Friedrichshafen, lumea asteapta rata de 16,00. Rata, nu rața! Cursa adica… Nimeni nu injura, nimeni nu ti se baga-n fata, nimeni nu urla, nimeni nu claxoneaza, nu se aud manele. Plictiseala mare! Ca roman, poti sa si innebunesti…
Zeppelin

Al dumneavoastra,
Razvan Cucui

LATER UPDATE
Pana la urma s-a elucidat si cazul „Tiganilor care au mancat lebedele din Viena”. Nu erau chiar tigani… Dar asa se intampla cand vrem sa tinem cont neaparat de culoarea penelor!
Lebeda

Etichete: , , , , ,

19 Răspunsuri to “Bodensee – lacul crapilor fara de saramura si al ratelor fara de varza”

  1. doamna de moravuri discutabile care se exprimă cu flatulozitate Says:

    am fost pe-acolo, leat 93 să fi fost, da’ ne-a prins un vînt pe vapor pe lac de făceam pe noi. era tot cam aşa, un sfîrşit de octombrie, mergeam în elveţia vecină şi prietenă. elveţia… hehee… ce vremuri! atunci am fost eu la versoix, cînd puţini îşi permiteau luxul ăsta😀

  2. doamna de moravuri discutabile care se exprimă cu flatulozitate Says:

    încă ceva. au circulat nişte zvonuri cum că aţi fi stăpînul bucătăriei, mai nou. dacă e adevărat, vă urez s-o stăpîniţi sănătos, să fie într-un ceas bun!

  3. bucataria pentru toti Says:

    @ddmdscf, mi-a mai povestit un amic ca l-a prins furtuna pe lacul asta. Si era in barca cu o fata! Eu pe furtuna nu m-as gandi decat sa cobor intre doua valuri uriase si sa bag in sacosa vreo doi crapi frumosi. Ramasi fara apa deasupra…
    Zvonurile, ca orice zvon, au un sambure de adevar. Da eu pana nu vad actele sunt doar chef (fr.).

  4. Urmuz Says:

    Foarte mişto, domnule Cucui. Îmi cer iertare pentru cuvîntul mişto, sîntem, dracului deformaţi! În sfîrşit, simt sînge în venă!😀

    Doamna cu probleme flatulenţare,

    nu vă invidiez, dar vă incit să facem din BPT cel mai al dracu brand culinar din RO:D

  5. doamna de moravuri discutabile care se exprimă cu flatulozitate Says:

    şasă crapi frumooş

  6. Urmuz Says:

    copiii romani cu ce merg: pă varză, daţi puţin cu mixăru şi cu ciocolatp cu bbrînză dulce umplutură de clătite şi să mai punem puţin mărar?

    Monica,

    cînd vin spre tine să iau vreo doi mai mici în loc de momeală? Mă gîndeam să îi ungem cu rom pă pulpe şi să dăm la păstrăv.

  7. Urmuz Says:

    Bobocu nezburat fraged.

  8. Urmuz Says:

    Marcel a decimat pinguinii. Am o reţetă de pinguin haiducesc de vă lingeţi sufletele.

  9. Urmuz Says:

    Cu varza pe varză călcînd

  10. bucataria pentru toti Says:

    Copiii romani merg pe euro. Nu mai face nimeni (tranzactii cu) copii pe marci germane cum se faceau odata…
    Bobocul nezburat E fraged. De unde si slagarul: Cosi’piccolaa/ Ee fragidee
    Pinguinul cred ca e bun dar nu prea poti sa-l decongelezi acolo. Pinguinul haiducesc este o reteta din eschimosi-stramosi?

  11. monica Says:

    Nici nu stiu cu ce sa incep , ca m-am si emotionat cind am vazut ca puteam trece pe linga voi pe strada fara sa stiu.Asta nu trebuie sa se mai intimple , trebuie sa ma anuntati din vreme cind treceti prin preajma .
    Cladirea pictata e vechea Primarie , si nu ca m-as da un fel de Boia in fuste , dar as putea sa darim un mit in legatura cu felul in care am stat noi cu pieptul dezgolit la fruntariile Europei in fata paginilor .Astia au avut aici atitea razboaie in evul mediu , ca nici nu le mai stiu .Bisericile sint cam jumi/juma :evanghelice /catolice.La inceput erau toate catolice , dar pe masura ce printul trecea de la o religie la alta , obligat sau in functie de interese , trecea toata landa.
    Cind neamtu’ incearca sa faca pe nebunul cu mine, recurg la argumentul ultim : bine ca desi toate-s perfecte in Germania , nu ti-ai gasit si tu o nemtoaica frumoasa! Sau mai simplu si mai la obiect : fecundeaza-ti Germania!

  12. Urmuz Says:

    Monica,

    ai reuşit să mai dărîmi un mit. Trimite’mi un reportaj cultural despre primărie cu fotografii, interviuri. Primăria are portar? Portarul lor miroase a ţuică? Intră în vorbă cu portarul primăriei, dă’i o ţuică la ora zăce a dimineţii, spune’i că aşa cere legea ospitalităţii musafirului în România şi vezi dacă o bea.

  13. monica Says:

    Ultima data cind am intrat in vorba cu barbati straini pe strada era in anul 3 cind la armata ne obligau sa salutam gradele mai mari. M-a amenintat unul ca ma duce la statul major daca se mai intimpla sa nu salut.Cred ca daca as oferi o bautura unui portar, m-ar ridica polizei de moravuri usoare pe loc.

  14. ElCucui Says:

    Deci, asta am spus si eu. Ca se plictiseau. Pictau primarii pe dinafara si se incairau pe nuante. Pai, sa fi venit aici sa se bata cu aia care-l au profet pe Mahomed nu cu aia care-l recunosc pe Cristos si care iti intorc si obrazul celalalt!
    Da, cam nashpeten nemtoaicele p’acolo. Nu seamana cu alea pe care le stiam eu din discoteci. Multa vreme m-am gandit, dupa ’90, ca la disco veneau numai alea misto!
    Azi am gatit rata pe varza. Varza romaneasca si rata maghiara. Mananc si plang (de la ardei). Mananc…
    Domnu’ Urmuz, traim in era internetului, ce naiba! La nemti Primaria nu mai are portar, are portal. Se lucreaza mai mult de-acasa…

  15. ElCucui Says:

    Ca sa nu mai zic ca nemtii n-au nici o treaba cu militaria! Pai, s-a pomenit la ei vreodata sa faca fetele armata? De ce sa te aresteze politia?! Ai tu vreo vina ca te tragi dintr-un popor funciarmente disciplanat? Intri, saluti, beti un brotherschaft, saluti si faci stanga-mprejur…

  16. monica Says:

    Eu am facut varza de la Cluj(cum zicea fiu-meu cind era mic si scump).Bunuta , fara entuziasme.
    Controversa asta catedrale /bisericute lemn , liniste +plictiseala /batalii vitejesti cu turcii pot s-o sustin cu la fel de mult foc de pe ambele pozitii.
    Cit despre fete nu stiu ce sa zic , cred ca eram noi mai usor impresionabili la virsta aia .Totusi mai poti vedea pe strada niste teutone roscate cu ochi caprui, dupa care imi vine si mie sa intorc capul .Si mai sint walkiriile , dar astea-s mai inspaimintatoare .

  17. ElCucui Says:

    Nein, nein! Am studiat mult problema. Am vorbit si cu domni straini. Asa, pot sa-ti spun ca, in Istambul, la un targ de birotica, m-am indragostit la fiecare stand de cate un mic harem de hostesse turcoaice. Desi, pe strada… brrr!

  18. monica Says:

    Am bagat si eu de seama ca se exista turcoaice interesante.Cred ca sint cele care au singe persan , daca nu cumva aberez. Insa cea mai izbitoare frumusete pe care am cunoscut-o aici , era o compozitie germano-coreana.

  19. ElCucui Says:

    La metise ma gandeam si eu. La NY cele mai stranii frumuseti mi s-au parut latino-afro-anglo-saxo-slavo-asiaticele. Te uiti la ele si incerci sa ghicesti ce rasa sunt. Șasă rase! Intr-una nouă!

Comentariile sunt închise.


